میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

تکراری!!!

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۰، ۰۵:۵۹ ب.ظ
لعنت به همه ی این بغض های بی سبب... اشک های بی صدا لعنت به همه ی ایده های دست نخورده ی خاکستری...! لعنت به تکرار بی هدف این حرف های نوشته و نانوشته...! خسته شدم دیگر! خسته از این همه فکر مبهم! منٍ لعنتی انگار دایره وار دارم رنگ بی رنگی هایم را تکرار می کنم...! پ.ن1:قلب که از قلم فاصله بگیرد...مرگ نویسنده نزدیک می شود...! پ.ن2: می خوام یه چیزی رو کاملا رک و بدون تعارف بهم بگین... احساس میکنم نمودار شعرام مثل نمودار سینوسی شده... افت و خیز داره... تکرار max , min .... از این حالت متنفرم.. واقعا اینطوری شده ...؟ پ.ن3: با شعری از علی صالحی وب گروهیمون رو به روز کردم... همچنین کیانا جون نقد تولیدی بودن برنامه های عیدو گذاشته.... دوست داشتین سر بزنین...
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)