میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

روز تولد

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۸۹، ۰۷:۲۵ ق.ظ
دوباره مثل هر صبح چشمامو باز میکنم... به صفحه ی موبایلم نگاه میکنم و چند تا sms جدید میبینم... مضمون همه ی اونا یه جملس... "تولدت مبارک"... گاهی چقدر زود میگذره... انگار همین دیروز بود که همچین sms هایی واسم اومده بود... مینویسم "مرسی" و send to all میکنم... دوباره دراز میکشم و به سقف اتاقم خیره می شم...  فکر میکنم که چند بار دیگه همچین sms هایی واسم میاد؟ گاهی چیزهای خیلی خواستنی، چقدر کسل کننده میشن... روزی رسیدن به سن 18 سالگی یکی از آرزو هام بود... با خودم فکر می کنم چند تا از آرزو هام هستن که بعد ازرسیدن بهشون بی تفاوت میشم؟ فکر میکنم شاید این یه شروع باشه... شاید خیلی ها باشن که بخوان به این سن برگردن... به هر حال یه جورایی خوشحالم. فردا میرم و واسه گواهی نامه رانندگی ثبت نام میکنم!!! اینم یکی از آرزوهای بچگیم بود... پ.ن امسال اولین سالیه که روز تولدم امتحان ندارم!!!
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)