میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

مرا در آغوشت بگیر

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۸۹، ۰۳:۲۵ ب.ظ
بیا و مرا در آغوشت بگیر در آخرین لحظه که ترکم می کنی... میدانم... دیریست که فراموشت کرده ام... اما لحظه ای درنگ کن برای آخرین بار بیا و مرا در آغوشت بگیر در همان لحظه ای که بدون وداع میروی... میدانم... حرف هایم دیگر بی نور شده اند... اما لحظه ای بمان بیا و مرا در آغوشت بگیر در همان دم که می خواهی رهایم کنی... بگذار طعم پررنگ حضورت را لحظه ای دیگر حس کنم با آنکه تو را پیش از این پاس نداشته ام... میدانم... و افسوس که زودتر ندانستم... اما بیا... قبل از اینکه گل سرخ زندگی ام خشک شود... و قبل از اینکه وجودم را دگرگون کنی... بیا و لحظه ای مرا در آغوشت بگیر... همان وقتی که ترکم کنی... زندان جسمم را ترک خواهم کرد... قبل از اینکه فراموش شوم... ثانیه ای مرا در آغوش بدار... بگذار دمی دیگر نفس بکشم... بگذار در آغوشت فراموشت کنم... بگذار آسوده با جسمم وداع کنم... پس بیا بیا و مرا در آغوشت بگیر... پ.ن: سلام دوستای خوبم. کامپیوترم مشکل پیدا کرده و من الان توی یه کافی نت هستم. خوشم نمیاد از اینجا!!! تا کامپیوترم درست بشه نمیتونم آپ کنم. جدا توی کافی نت احساس بدی پیدا میکنم، نمیدونم چرا؟ چند روز دیگه که کامپیوترم درست شدحتما به همه ی شما سر میزنم و خبر آپ کردنمو بهتون میدم. لطفا نظرتونو بذارین، بعد از درست شدن کامپیوترم پاسخ خواهم داد. از همه ی شما ممنونم و به خاطر این تاخیر چند روزه معذرت میخوام.
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)