میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

+

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۰، ۱۰:۱۹ ق.ظ
بود...

گفـــــت...

داشـــــت!!!

 

هی تلاتم فعــل های گذشته...

هی فراموشی...

هـــــــی فراموشـــــــــی!

نگاه به زمان های رفته ای که گذرش را از دفتر زندگیم لمس نکردم!

 

لحظـه هایم عجیــب بوی وهم می دهند!

و همه چیز انگار

از هزار توی زمان

سوهان می کشند به بلندای عمر کوتاه من!

واژه ها هم انگار

پنهان شده اند پشت زوایای مه گرفته ی اندیشه ی نامنظمم...

 

احساسم این روزها

مثل حس کشیدن ناخن است روی شیشه!

 

پ.ن تکراری: سرمشلـــــــــوغه

پ.ن۲: وبلاگ خاطره هامو به روز کردم...       http://life-scene.blogfa.com/

رمزیش کردم البته، هرکی می خواد بخونه یه کام خصوصی همینجا یا اونجا  بذاره که رمزو بهش بدم..

رمز یکیه تغییرش نمی دم هیچوقت...

 

مهم نوشت : کسی از ندا خبری داره؟؟؟

ندا کجایییییییییییییی؟

نگرانتیم همه..ما رو بی خبر نذاری یه وقت

...

پ.ن۳: دوستون دارم....

بهتون سر میزنم

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)