میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

چه خوبه اینجام . . .

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ق.ظ

الان پای همون کامپیوتری نشستم که اولین بار باهاش وارد دنیای مجازی شدم.

دارم به همون مانیتوری نگاه میکنم که اولین بار از توش آموزش ثبت یه وبلاگ رو خوندم و دستام داره دکمه های کیبوردی رو فشار میده که باهمون دکمه ها اولین پست ِ اولین وبلاگم رو ثبت کردم/.

شاید خیلی ها هر روز از همون کامپیوتری استفاده کنن که اولین بار برای ساخت و نوشتن یه وبلاگ از اون استفاده کرده ان، ولی برای من که از خونه دورم ، این یه چیز جالب و خوشحال کننده است !

امروز صبح رسیده ام، علی خوابه ، مامان و بابا رفتن بیرون و ظهر بر میگردن و مثل اون موقع ها من مسئولیت خطیر ِ خاموش کردن گاز بعد از نیم ساعت رو به عهده دارم !

چقد خوبه که من اینجام ! :)

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)

نظرات  (۲)

منم اولین بار باهمین کامپیوترم اومدم نت!! ولی بعد عروسیم دیگه این کامپیوتر واسه من نیس...........
دلم براش تنگ میشه :)
پاسخ:
خاطره ها خیلی بیشتر از وسایل ارزش دارن :) 

وقتی کامپیوترتو بذاری و بری خونه خیلی بیشتر دوسش خواهی داشت :)))

خاموش کردن گاز :S

غذا می سووووزه ، من مییی دوونممم :(((

:P
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ

ه نسوخت نگران نباش :دی