میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

صدای قدم های نرمکی زمستون . . .

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

دیگه آخراشه و داره اولای ماه ِ من شروع میشه ! 

پاییز خوبی بود. ولی داریم به ماه خوبی هم وارد میشیم.

فصل شال گردن و پالتو و بوت :))

ماهی که همیشه دوسش داشتم و همیشه هم پر از کارو امتحان بوده :D 

همین الان که دارم این پست رو میذارم به فکر

"10موضوع فیلم/فوتورمان/پروفایل کاراکتر"

"پیش تولید مرحله 1و2 انیمیشن دوبعدی"

"تکمیل 4 پروژه ی 3d"

"گروه بندی کردن موسیقی یه فیلم"

که هرکدوم از اینا کلی زمان میخواد هستم !!!

دندون عقل فک پایین/سمت راست   هم داره لثه مو داغون میکنه به زور میخواد بیاد بیرون :|

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)

نظرات  (۱)

سلام.
دندون عقله شما سعی نکن زیاد در مقابلش مقاومت کنی،خوبیت نداره...
اگر من قادر به آنالیز همه ی این هایی که گفتید بودم خودم رو نخبه اعلام می کردم...خداروشکر که نیستیم و عرصه را برای جوان ها خالی کرده ایم.
خب تولدتان هم که پیشاپیش مبارک،خدا به مستر جان هم صبر بدهد که تولد شما نزدیک است...
الان هم که برای شما می نویسم آسمان رشت منتظر تلنگر است...
پایدار باشید
پاسخ:
سلام
من شما رو میشناسم یا تازه واردین؟
اگه تازه واردین خوش اومدین ^_^ آدرس وبلاگ هم اگه دارین خوشحال میشم بذارین :)

مقاومت که نمیتونم بکنم. بی فایدس داره در میاد خودش :| منم منتظرم در که اومد سریع برم بکشمش بیرون که پررو نشه :| 

هاها نخبه :)))) صد در صد ! 


انشالله خداوند به همه صبر عطا کنه خخخخ


خوش بحالتون ما که بیشتر از دوسه بار در سال نصبیمون نمیشه آسمون دوس داشتنی و هوای نمناک رشت ♥