میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

کماندار مهربون !

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ

نیمی از آذر گذشته و من هنوز پست نذاشته ام چه بد نه؟

خب در واقع وقتی فقط برای خودم پست میذارم این آمار چندان بد هم به نظر نمی رسه! نظر شما چیه ؟ :D 

بگذریم.

تا اینجاش که آذر برای من خیلی تند گذشته! و اتفاقات خوب زیادی برام افتاده! اتفاقاتی از قبیل دریافت یه دبه ی بزرگ ترشی مخلوط تازه ی خونگی ! یا رفتن به نمایشگاه کتاب شیراز و خرید یه مقدار کتاب خوب که یه اتفاقات کوچیک آخر پاییزی محسوب میشن! 

و یا کسب مقدار قابل توجهی پول دقیقا وقتی که به همین حدود پول نیاز داشتم که یه اتفاق بزرگ آخر پاییزی محسوب میشه!

همینطور رفتن به یک مصاحبه ی کاری برای تشکیل یک تیم که موفقیت امیز بود و من انتخاب شدم  که البته چندان خوشبین نیستم چون کارفرما شخص مطمئن و دارای برنامه ریزی به نظر نمی رسید و شاید خودم در صورت قطعی شدن پروژه ، همکاری رو رد کنم :| 

اما به هرحال این کماندار ِ تند و تیز با ما که مهربون بوده و تیرهای خوبی برامون به هدف زده!

امیدوارم تا آخر ماه و آخر سال حتی ! همینطوری پیش بره. برای ما و برای همه . . . 

برم آماده شم برای کلاس عصر .

 

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)

نظرات  (۳)

  • صبیه آسمان
  • واسه منم این اذر خیلی خوب بود 
    الان هرچی فکر میکنم دلیلش چی بود یادم نمیاد ولی واقعا پاییز امسال،به خصوص ابان و اذرو دوس داشتم
    پاسخ:
    آره
    ایشالا همش به همین خوبی پیش بره انشالله ^_______________^
    سلام
    من قدمت این وبلاگمو به صدتا سرویس وبلاگ دیگه نمیدم :D
    من اگه بدبختیام کم بشه و هی پشت هم چیز میز نیاد آپ می کنم
    خیلی خوبه وب نویسی
    هیچی وب نویسی نمیشه
    بخون داستانو :|
    مرسی اومدییی
    بدرود تا درودی دگر
    پاسخ:
    سلام
    بابا قدیمی ! 
    چیه آخه بلاگفا !  من آرشیومو که از دست ندادم.توهم مهاجرت کن راحت شو والا :))

    آره واقعا وب نویسی خیلی خوبه

    باشه میخونم :p

    بدرووود
    واقعا حیف ک پاییز تموم شد و چقددددر هم زود.....
    پاسخ:
    خیلی زود گذشت واقعا ...

    حیف ;)