میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

آماری که اوکی نیست !

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۰ ب.ظ

امروز روز کتاب و کتابخوانی بود  و من آخرین کتابی که خونده ام ، غروب وتعصب جین آستین بود که کتاب خیلی خاصی هم نیست ولی بد هم نبود ! و حداقل دو هفته از خوندنش میگذره که فکر نکنم آمار ِ اوکی ای باشه ! 

به هر حال طبق ِ سنت ِ وبلاگ نویسی  باید بگم :

"روز ِ کتاب و هفته ی کتابخوانی مبارک باشه و امیدوارم همه مون کتابخونای خوبی بشیم .من که واقعا عاشق ِ کتابم ولی خب بهونه ی مشغله و حقیقت ِ تنبلی باعث شده کمتر کتاب بخونم "

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)

نظرات  (۱)

  • صبیه آسمان
  • وای محدثه سلااااام
    خیلی خوشحالم اینجایی.خیلی غریب بودم 
    خوبی؟
    پاسخ:
    به بههه سلام خوبی؟ خوش اومدی :)
    آره اینجا خیلی سوت و کوره ولی می ارزه ! 
    منم خوشحال شدم دیدم اینجایی 
    بوووووووووووس

    ممنونم تو چطوری