میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

قُمری . . . ^__^

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ق.ظ

صدای اذان مغرب از مسجد میومد که دریچه ی حیاط خلوتو باز کردم ، دیدم امشبم اومده نشست روی شاخه ی درخت انجیر توی حیاط ، وفتی لامپ حیاطو روشن میکنیم و میریم از نزدیک نگاهش میکنیم ، صاف زُل میزنه توی چشممون !


علی میگه :دوس دارم بگیرمش بوسش کنم ^_^ 

میگم:ازت میترسه ...یهو دیدی فرار کرد رفت ها!

میگه:پرنده ها  اگه یه جای امن پیدا نکنند، نمیرن تا صبح اونجا بشینن.... فردا که جمعس براش یه لونه درست میکنم میزنم به دیوار...

میگم: چرا تنهاس؟ دلم براش میسوزه :( 

میگه : بیا تو چراغ که روشنه نمیخوابه....

ساعت 3:30 از پنجره بیرونو نگاه میکنه و میگه :... این یا کریمه که همش تکون میخوره...روی شاخه براش راحت نیست فک کنم. نمیتونه بخوابه! فردا براش یه لونه درست میکنم حتما...

میگم   :  آره . براش درست کن... میره توش؟

میگه     : آره. مگه ندیدی خونه ی نوید اینا رفته بود توی آشپزخونه شون بالای کابینتشون زندگی میکرد!

بعد دوتایی میخندیم.

میگم : چه قشنگ لبخند

+ عکسه هویجوریه... عکس قُمری ِ  ما! نیست ! 

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)

نظرات  (۴)

  • کیانا موسوی
  • سلام عزیزم
    چطوری؟
    چه خبر؟
    یه لحظه دیدم اون وبت حذف شده دلم گرفت ؛ خدا رو شکر هستی :)

    الهــــی ، یعنی باید امروز براش لونه میساختید؟! عزیزم ♥
    پاسخ:
    راستش وبلاگ رو انتقال داده بودم. وقتی بلاگفا ترکید !! وبلاگم برگشت به آدرس قبلیش البته تا سال 92 ! از اون ورم بقیه اش همون طرف موند ولی رمزی که میزنم میگه اشتباس !! کلا له شده ! وگرنه خبرش رو توی وبم میذاشتم :( 
    سلامتی عزیزم. تو چه خبرا؟ خوبی؟ 

    آره براش لونه ساختیم ^_^
    سلام دختر. خوبی؟؟؟؟؟
    واقعا تف تو روح بلاگفا
    وبلاگ من با همه چیم پرید خیلی ناراحت و عصبانیم
    من وبلاگ دارم اینجا اما مذهبیه
    آدرسشم که گذاشتم
    بابچه ها تو تلگرام گروه زدیم. اگر دوست داشتی بگو اددت میکنم
    دیگه فکر نکنم از روزانه هام بنویسم
    پاسخ:
    سلام . خوبی عزیزم ؟
    واقعاااا واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااا" 
    شیرازی مدیون ِ  هزاران آدمـــــــــــــــــــــــــــــه ///

    الان میام وبت شمارمو میذارم گلی جون :)

    سلام محدثه اتفاقا مونده بودم چرا پست نمیذاری که دیدم اینجا اومدی


    الان مد بلاگ شده!


    دیگه اینجا هستی دیگه؟



    پاسخ:
    والا بخاطر خاک تو سر بودن ِ بلاگفا اس :/

    آره گلم
  • بینام و نشون
  • [گل]
    پاسخ:
    e!

    سلام ... چطوری ؟ :)