میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

از بهارش پیداست 2 !

شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۱، ۰۵:۱۴ ب.ظ
سلام سلام سلااااااام! وای چقدر دلم تنگ شده بود..یعنی خیلی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ ! خیلی ! اول از همه سال نوتون مبارک! البته اگه هنوز سالتون نوئه! یه ماه گذشته دیگه سال نوی من اصلا مبارک نبود ! یعنی حداقل یه ماه اولش تا حالا مبارک نبوده!   به اندازه ی ۳۰ سال واسم اتفاقای عجیب غریب و بد افتاده! این سال ۹۱ همچی قدرت نمایی کرده تو زندگیم که دیگه چیزی ازم نمونده!! امیدوارم   ضرب المثل "سالی که نکوست از بهارش پیداست" بی خود باشه!ز و سال ۹۱ کل اتفاقایی که قرار بوده برام بیفته رو به طور mp3 نثارم کرده باشه و بقیه ی سال از این اتفاقای عجیب غریب واسم نیفته!   پ.ن۱ : پست پایینی رو من با گوشی نوشتم ولی هر کاری می کردم تو وبلاگ نمایش داده نمیشد!  آخرشم از عطیه خواستم (تلفنی) که این کارو واسم انجام بده... پ.ن رو فقط عطیه زده بقیش خودم بودم!   پ.ن۲: خدایا مرسی که زندم هنوز! پ.ن۳: کامنتا رو یه دور نگاه کردم..نمی دونم با چه زبونی ازتون تشکر کنم...  بی تعارف خیلی اید... دوستون دارم...زیاددد خیلی زیاااد! پ.ن ۴ : الان می رم کامنتا رو جواب بدم..بعدش به همه شما ا  سر می زنم پ.ن ۵ : یه سری لینکا رو منتقل می کنم وب خودم..ولی اونایی که می خواستم حذف کنمو دیگه نمی حذفم.می ذارم همونجا تو وب اسکای بمونن...  برای خاطره... پ.ن۶: نکنه واقعا از بهارش پیدا باشه؟ پ.ن۷: به زودی پست می ذارم  پ.ن۸ : پست ثابتو پاک کردم! چی بود آخه !!
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)