میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

پیدات نمی کنم...!

سه شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۰، ۰۴:۲۴ ب.ظ
پیدات نمی کنم ایلو* ساعت هشت و نیم کدام تهران ایستاده ایپیدات نمی کنماز د ست های شرجی اتبوی سنگ می آیدرفته ای رودخانه شوی... و شدیروزی به دریا بریزیکشتی های زیادی روی سینه هات لم بدهند... و دادندآخرین سفری بود که باید می رفتی... و رفتیآسمان رفتیو قرار ما عصر بود وقتی آمدی... نیامدیآسمان رفتی... نیامدیپیدات نمی کنم ایلوساعت هشت ونیم کدام دریا ایستاده ایپیدات نمی کنم... شهاب نادری مقدم *ایلو : خدا لینک صداوعکسای بچگی وکیک تولدو کلا همه چی واسه اونایی که میرن ادامه مطلب! بفرمایین: ادامه مطلب پیدات نمی کنم ایلو*ساعت هشت و نیم کدام تهران ایستاده ایپیدات نمی کنماز د ست های شرجی اتبوی سنگ می آیدرفته ای رودخانه شوی و شدیروزی به دریا بریزیکشتی های زیادی روی سینه هات لم بدهند و دادندآخرین سفری بود که باید می رفتی و رفتیآسمان رفتیو قرار ما عصر بود وقتی آمدی نیامدیآسمان رفتی نیامدیپیدات نمی کنم ایلوساعت هشت ونیم کدام دریا ایستاده ایپیدات نمی کنم... شهاب نادری مقدم *ایلو : خدا دوستان طبق قولی که دادم این لینک صدا :  دانلود  اینم از عکسای بچگیا! : اینجا هنوز از اون نی نی هاییم که نق نقو ان آدم جرأت نمی کنه بره طرفشون                 اینم تولد یک سالگیم! اولین تولدم! درست ۱۸ سال پیش                  اینجا به جای اینکه شمعو فوت کنم دستمو کردم تو کیک  اصلا عین خیالمم نی!                    اینجا به گفته ی مامانم اینقدر بال بال می زنم که با وجود اون سنگایی که پشت چرخای کالسکه اس میفتم توی باغچه                     اینم همینجوری گذاشتم! صورتم واقعا اینطوریه اینجا :                               پ.ن1: یک سال دیگه هم گذشت از این عمری که نمی دونم چقدره؟ من الان 19 ساله ام! دقیقا! از پارسال تا حالا من چه تغییری کردم؟ الان کجا وایسادم؟ پارسال کجا بودم؟ اصلا پیشرفت کردم؟ با این حساب سال دیگه کجام؟ چقدر دیگه فرصت دارم... اصلا می بینم تولد سال دیگمو...؟یا شایدم... هیچ چیز معلوم نیست..هیچ چیز قطعی نیست! خدایا من وقت می خوام! خدایا کمکم کن... "من نمی خوام آدم متوسطی باقی بمونم!" پ.ن2: بیش از حد گنگم! فک کنم تا مرز جنون چیزی نمونده! این روزا اصلا  حالم الکیه! معلوم نیست خوبم؟ بدم؟ یعنی آخر ٍ من کجاس؟ سرنوشتـــــــــ.... همش با این کلمه مشکل داشتم! می خوام آخرمو خودمـــــــــــــــــــ  خوبــــــــ بنویسم! پ.ن3: هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیدگی گوشتون با شنیدن صدام قبول نمی کنم! پ.ن4: دوستون دارم بیشتر از اونیکه فکر کنید...خلیــــــــــــــــــــ زیاآد پ.ن5 : راستی بفرمایین کیـــــــــــــک :                    راستی ببخشید پستو اینقدر دیر گذاشتم! :) تا بعد
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)