میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

تا نگاه می‌کنی: وقت رفتن است... :(

سه شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۰، ۰۴:۳۳ ب.ظ
حالم بده... خیلی بدتر از اونی که بتونم توضیحش بدم، از دیروز که خبر مرگ ٍ عموم رو شنیدم وحشتناک شوکه و ناراحتم. هنوز سالگرد فوت ٍ پدربزرگم نشده ...  کی فکرشو میکرد... کی فکرشو می کنه... از دیروز همش به مرگ فکر می کنم. امروز تشییع جنازش بود... 20 دی... 7 روز دیگه مراسم هفتمشه.. 27 دی 27 دی..روز تولدم :( چه کادویی! پ.ن 1 :حرف‌های ما هنوز ناتمام/تا نگاه می‌کنی: وقت رفتن است/باز همان حکایت همیشگی! پیش از آنکه باخبر شوی/لحظه عزیمت تو ناگزیر می‌شود/آی..../ای دریغ و و حسرت همیشگی! ناگهان چقدر زود دیر می‌شود! (قیصر امین پور) پ.ن 2: می خوام بمیرم وقتی بابا گریه می کنه... پ.ن3: مرگ از تو مهربان تر است..که تو با من نماندی ولی او مارا به هم میرساند...(پیام ابراهیم پور) پ.ن 4 : میخواستم روز ٍ تولدم عکس و صدا رو بذارم... همین کارم می کنم... آمادس پستم. پ.ن 5: مرسی از بچه هایی که تو پست قبل و ملیفا تسلیت گفتن... کلا مرسی از همه! دوستون دارم ... تابعد
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)