میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

بازی تلخ!

دوشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۰، ۰۴:۰۶ ب.ظ
چشمانم را می بندم می شمارم از یک... تا بی نهایت... می دانـــــــــم... تو نمی خواهی پیدا شوی! پ.ن طولانی!!   سلام دوستای گل... دلم واستون خیلی خیلی تنگ شده بود... توضیح دلیل نبودم تو نت توی این مدت طولانی، خیلی طولانیه! دوس ندارم توضیحش بدم!... ) ولی خودمم از نبودنم ناراحتم...به خصوص واسه  اتفاقاتی که در مدت نبودم افتاد...و اگه تماسای تلفنی و حمایت و خبر همین چندتا از شماها نبود، احتمالا باید این وبو حذف می کردم و به یه اسم دیگه می نوشتم.... ـ(اینم دوست ندارم توضیح بدم چون قضیه ایه که دیگه تموم شده...بی خود فکر کسی درگیر نشه) از مرضیه و شهرزاد وآناهیتا و کلا بچه های ملیفا...مخصوصا کیانا خیلی ممنونم ....خیلی   ""چقدر مبهم حرف زدم! ببخشید تو رو خدا دیگه!"  .. کامنتام تاییدی شده...به اجبار...  (بعد از یه مدت دوباره بازش می کنم...اگه ...)   کامنتای پست قبلو امشب حتما جواب می دم... تو این هفته هم سعی می کنم به همه سر بزنم مرسی از همه تون دوستون دارم...زیااااااااااد ـ
  • خانوم ِ میــــم (محدثه)