میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

میــــــــــــــــــم

نوشته های خانوم ِ میم

سلام.

این یک وبلاگ شخصیه که ممکنه هر مطلبی با هرموضوعی رو توش ببینید!

برای توضیحات بیشتر متونید به قسمت "درباره ی من" بالای وبلاگ مراجعه کنین.

خوش اومدین :)

بایگانی
آخرین مطالب

آغاز

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

سلام . این اولین پست من توی این وبلاگ هست

امیدوارم مشکلات بلاگفا رو نداشته  باشه و خونه ی مجازی دائمی من بشه ... 

بعد از اینکه مشکلات بلاگفا حل شد و سرورها درست شد ، بلافاصله محتویات قبلیم رو طبق امکان مهاجرت که بیان در اختیار کاربرای جدیدش قرار داده به اینجا منتقل میکنم! :)

خنده

  • خانوم ِ میــــم (محدثه)

نظرات  (۲)

سلام
دقیقا مال منم همین اتفاق افتاد بلاگفا رفت رو اعصاب
ولی اینجا هم همچین مالی نیس،خیلی منفعت های خوب بلاگفا رو اینجا نداری
مثلا یه اسکریپت ساده بخوای بزاری باید برای یه سال بخریش 10000 تومان ولی توی بلاگفا رایگان بود،،در ضمن هیچ قالب آماده ای هم توی هیچ سایتی برای این سرویس وبلاگ دهی نیستش فقط قالب های پیش فرض خودش میشه
مگه اینکه مثل من قالبتو خودت تغییر بدی. و....
خلاصه فعلا ک کارو راه میندازه!
منم امروز وبلاگمو ثبت کردم.منتظر پست هات میشم.اگه خواستی تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
پاسخ:
سلام . خوش اومدین .

آره توی امکانات پولیش رفتم و دیدم. در عوضش تبلیغ نداری توی سایتت . 
در مورد قالب هم موافقم ولی فکر کنم چون یه کمی تازه کار هست اینطوریه و پیشرفت میکنه. 
همین الان خیلی چیزا داره که بلاگفا نداره ، مثلا 3گیگ فضای خالی برای آپلود ، امکان دیدن اینکه هر پستت چند بازدید کننده داشته و...

من لینکتون کردم :)
حالا همه مرگ‌ بر شیرازی مرگ بر شیرازی :)))))))
پاسخ:
مررررررررگ بر این موجود پول پرست از خود راضی :D